پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

نصیحتهای مادرانه

1392/3/7 12:24
نویسنده : مامان ریحانه
380 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم:

به یمن وجودت

« حرف هایی از جنس باران »

برایت می سرایم شعر شور انگیز باران را

و می دانم که میدانی                                  میان سینه ام تصویر چشمان تو پنهان است

گلم دنیای ما زیباست                                 نگاهت سهم خوبی باد

و در فصل فراموشی                                  میان آدمک های پر از تشویش و دلتنگی

میان شعرهای تا ابد سنگی

برایت آرزو کردم که سرشار از خدا باشی.

نمی خواهم میان موج سرگردان طوفان ها            خدایی کرده و خود ناخدا باشی

نمی خواهم که سرمشقت غلط باشد                    و راه روشنی آینده ات زیبا گل مادر

پر از تضنیف های مبهم و تکرارهایی روی خط باشد.

میان وسعت نامردمی ها، مرد بودن راو در حجم گریبانگیر بی دردی و بی مهری

برایت نازنین، همدرد بودن را طلب کردم.

اگر روزی نصیب قلب آیینه ات، تلنگرهای سنگ و تهمت و تردید و غربت شد،

دلت آیینه ای باشد و سهم سینه ات در هجمه انکار باورها

پراز شور غزلهای غمی آدینه ای باشد.

گلم پارسا:

اگر دنیا ز تفسیر قفس لبریز

و سهم آسمان دیده ها شب بود

"پریدن را میان وسعت خورشید از خاطر مبر مادر"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
31 اردیبهشت 92 10:22
زیبا بود +20
asal
6 خرداد 92 17:40
سلام دوست گلم من عسل هستم 12 سالمه شما وبلاگ خوبی دارید من 3 تا وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید و لینکم کنید و من هر روز وبمو اپ میکنم بهم سر بزنید اگه به این وبلاگی که ادسشو میدم برید ادرس وبلاگ های دیگم رو تو پست ثابت نوشته فقط اگه رفتید نظر بدید ممنون میشم تورو خدا بیاید منتظرم ادرس :www.asaljj.niniweblog.com
شاه نی نی
23 تیر 92 12:37
من هم شما و هم نی نی گلتون رو دوست دارم
مامان بردیا
23 تیر 92 13:30
بسیار زیبا بود
مامان فهيمه
23 تیر 92 14:36
مثل هميشه بسيار زيبا بود


مرسی عزیزم نظر لطفته.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
25 تیر 92 14:23
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی خوشحال شدم
بازم از این کارا بکن


حتما.