پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

همه هستی من

1392/3/8 8:05
نویسنده : مامان ریحانه
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

ابرم و آسمان من شده ای

نه فقط جان،جهان من شده ای

از میان تمام دورانها

تو چرا همزمان من شده ای ؟

مثل مریم سکوت میکنم و

مثل عیسی زبان من شده ای

همه فرعون و گرگ پیشه شدند

تو عصا و شبان من شده ای

با تو دیگر کسی نمی خواهم

همه دیگران من شده ای ؟

 

 

 

نازدانه ام بدان هیچ چیز برایم ارزشمندتر از حضور تو نیست !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پسته
29 خرداد 92 10:20
جونم عکساش شعرتونم خیلی قشنگ بود
شاه نی نی
30 خرداد 92 11:39
ممنون راستی لینکتون کردم
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
30 خرداد 92 14:17
مرسی به ما سر زدید
فرناز/ مامان ریحانه
1 تیر 92 21:54
سلام عزیزم ایشاا... بعد از اینکه پست های بیشتری گذاشتید و باهم آشنا شدیم، رمز هم میدم.
مامان بردیا
4 تیر 92 9:29
جانمممممممم.چه پسر نازی.چه متن زیبایی.با تبادل لینک موافقید؟؟


مرسی از محبت و لطفتون با کمال میل لینکتون میکنم
الهام مامان علیرضا
4 تیر 92 10:29
شرمنده عزیزم.من چند روز مهمون داشتم. نتونستم بهتون سر بزنم.
عکس های پارسا جون خیلی قشنگ شده.
با چه نرم افزاری درست کردی؟



مرسی عزیزم عکسها رو با افکت عکس درست کردم سایتش تو پیوندهای روزانه ام هست،حتما امتحانش کن موردای خیلی خوبی داره.
مامی اوستا
4 تیر 92 10:35
وای چه دخمل نازی - زنده باشه


قربون لطفتون، مامانی عکس گل پسرمه لباس دخترونه تنش کردم.
شاه نی نی
4 تیر 92 13:25
خوش اومدی عزیزم
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 11:03
سلام ریحانه جونم
ممنون که به ما سر می زنی
منم هز روز بهتون سر می زنم
منتظر متونِ زیباتون هستم
این عکسی که از پارسا جون گذاشتی کنار وبش خیلی قشنگه


مرسی گلم.
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 13:33
سلام عزیزم خوبی خوشی چرا نمیام گلم الان که امد م کمی سرم شلوغه این چند وقته
معصومه
11 تیر 92 14:37
عزیزم چرا ؟ نه تورو خدا ......... بترکه چشم حسود هزار ماشالله به شاپسر ما خیلی نازه عزیزم تولدش هم مبارک
معصومه
11 تیر 92 14:38
اگه ممکنه این افکت و قاب عکس ها را چطور میذاری به منم بگو


عزیزم اولا خیلی خوش اومدی دوما اینها رو تو پیوندهای روزانم گذاشتم میتونی استفاده کنی معصومه مهربون.
سارا مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:53
سلام. ممنون مامان پارسا جون که بهمون سر زدید. ماشالله چه گل پسری دارید. با تبادل لینک موافقم. منم با افتخار لینکتون کردم.
شاه نی نی
11 تیر 92 17:38
منم عکسای رزا رو اینطوری درست کردم خیلی قشنگ شد
مامان موژان جون
11 تیر 92 18:54
سلام با افتخار لینک شدید
فدای پسملی


مرسی دوستم.
بابای یسری جان
11 تیر 92 19:06
با سلام
این وبلاگ با کلاس مثل همیشه نوشته هایش عالی بود
برای پارسای عزیزم


ممنون از شما.
مامانی درسا
12 تیر 92 3:26
الهی بگردم خیلی خیلی نازی عزیزم ...... زنده باشی گلم ......


قربون لطفتون.
شاه نی نی
15 تیر 92 17:30
عکسا رئو گذاشتم ببین
مامي كيانا
16 تیر 92 13:15
مامان ريحانه اين عكس پارساست!!!!!
يا من اشتباه مي كنم شما دختر هم داريد؟
اينجا كه خيلي شبيه دخترهاست
لباسش هم كه دخترونست


بله عکس پارساست. مامان جونم تو سیسمونی پارسا لباس دخترونه گذاشته بود من هم خوشم میومد گاهی اوقات تنش میکردم چون عاشق دخترهستم البته واسه گل پسرم میمیرم.
✿♥✿مامان و بابای محمدپارسا✿♥✿
16 تیر 92 13:38
سلام گلم ممنون انشالا که قسمت همه بشه من برای همه دعا کردم چه کسایی که میشناختم و چه نمیشناختم سفر خیلی خوبیه
شاه نی نی
16 تیر 92 18:57
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:23
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 20:29
به به دوست جونی خودم زدی تو خط طراحی عکسخیلی قشنگ شده متنتم خیلی زیباست خوش بحال پارسا با این مامان هنرمت
سارا مامان محمدرضا
24 مرداد 92 14:01
ریحانه جون منظورت کدوم عکس توی صفحه 7 هست؟ پیداش نکردم!