پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

وقتی دردونه دلبری میکنه...

1392/6/17 13:07
نویسنده : مامان ریحانه
667 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اومدی و از تو کشو شال منو برداشتی و گفتی"مامان من لوسلی میپوشم شما با دووین ازم

عس بدیر باشه"

من هم گفتم"باشه عزیزم "

 اینجوری نشستی و من ازت عکس گرفتم.

بعدش هم با کلی ناز و اشوه و ادا شروع کردی به شعر خوندن ،به خدا دلم برات ضعف رفته بود اینقدر

خوشگل شعر خوندی که خدا میدونه تیریپ دخترونه گرفته بودی و هی برام نازمیکردی اگه دختر میشدی

خوب بلد بودی دختر بودن رو،قربون اون ناز و ادات بره مامان.

 

ماچناز و ادات رو قربونماچ

                     

 

   من به این ثانیه ها دلشادم ...                             

به همین تنهایی،به همین بودن بی دغدغه رویایی، به همین لحظه که

گم می شوم و تو مرا می یابی.

به همین لاف زدن های قشنگ که پر از نور امید است دلم

آی غم ها کجایید که من می خندم.

ور نه یک ثانیه بی دغدغه ماندن سهل است. و محال است که یک


لحظه ز یادم بروی

کاش میدانستم که چرا روز و شبم با تو گره خورده ولی

باز هم باک ندارم که دلت مال من است

کاش میدانستی که کسی هست در این سوی زمین

جنسش از سنگ ولی گر فراموش شود

می میرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان فهيمه
17 شهریور 92 12:36
خيلى قشنگ بود
مامي كيانا
18 شهریور 92 9:54
فكر كنم به مناسبت روز دختر لوسلي پوشيده
آخي روز دختر دلش خواسته دختر باشه
اي جونم قربونش برم
راستي ماماني تو هفته گذشته كه اومده بوديم تهران همون روز اول رفتيم باغ پرندگان آخه عكسهايي كه گذاشته بودي خيلي خوشگل بودن و وسوسه انگيز
پستش رو امروز گذاشتم تو وبلاگم خواستيد بفرماييد عزيزم

وای چه عالـــــــــــــــــی حتما میام پیشتون دوستم.
سارا مامان محمدرضا
18 شهریور 92 18:43
آخی نازی. جوجو پارسا. شاید میخواسته واسش یه خواهر بیارید! خصوصی داری گلم
مهناز
18 شهریور 92 22:46
وای وای چه ناز شده
زهرا
18 شهریور 92 23:10
جیگر عکست بشم
مامان فهيمه
19 شهریور 92 11:56
چه بامزه شده با لوسلى عزيزم
معصومه
19 شهریور 92 19:07
وای وای عزیزم پسر به این نازی دیدید شماها تا حالاها>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>قربونش برم من بووووووووووووووسسسسسسسسس یه سر به وبلاگ بردیا بزن پیام مامانشو بخون
مامان فهيمه
20 شهریور 92 10:20
سلام گلم رمزم همون رمز هميشگيه
مریم
21 شهریور 92 20:11
ای جونم چه قد ناناز شدی گل پسر


مامان فهيمه
23 شهریور 92 11:54
سلام دوستم خوبيد چه خبر،اميدوارم خوب و خوش باشيد
پارساى گلمو ببوس


مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:13
ریحانه جون کجایی؟؟؟چند روزه نیستی,چرا؟؟؟



دوستم ببخشید یه چند روزی رفتیم سفر ببخشید بدون خبر رفتم.


مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:52
سلام عزیزم اگه فرصت کردی یه سر به وبم بزن یه پست واسه دوستام گذاشم میخوام بخونی


حتما عزیزم.
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 0:12
مامان موژان جون
25 شهریور 92 16:35
ای جان شبیه دخملا شده
نازشو قربون


مرسی خاله جونی.
الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 16:49
خاله لوسلی خیلی بهت میاد مخصوصاَ با اون عروسکی که دستت گرفتی حسابی خانوم شدی خصوصی عزیزم.
مامان فهیمه
25 شهریور 92 21:31
خب به سلامتی هیشه به سفر و گردش
حدس میزدم سفر باشید ولی چون بیخبر رفتی یه کم نگران شدم


مرسی عزیزم .آره چون یه دفعه شد، شرمنده بیخبر رفتم.
مامان فهیمه
28 شهریور 92 16:09
عزیزم پس کو عکسای مسافرت؟؟؟امیدوارم خوش گذشته باشه




به همین زودی ایشاا... .
معصومه
29 شهریور 92 14:07
عزیز دل کجایی؟دلم برای پسرت تنگ شده برای خودتم همینطور


دل من هم تنگ شده، یه چند وقتی سرم خیلی شولوغه.
مریم
30 شهریور 92 13:25
گل برای پارسا جون و مامانی مهربونش بفرمااااااااااید
مامان پسته
30 شهریور 92 16:27
ای جانم دخمل بشه هم خوشگل میشدا قربون ناز و اداش بشه خاله اش
مامان پسته
31 شهریور 92 8:26
خصوصی
سارا مامان محمدرضا
1 مهر 92 10:43
مامی پارسا جون آپم بیا عسیسم. راستی ایشالله سفر بهتون خوش بگذره.
معصومه
3 مهر 92 17:55
ببخشیدا کجایی؟
معصومه
4 مهر 92 19:50
تازه فهمیدم راضی به ادامه ارتباط و لینک با من نیستی ببخشید تا حالا هم مزاحمت شدم عزیزم هر وبلاگی میرم پیامتو میبینم الا وبلاگ خودم شایدم بقولی شماها فقط با بچه دارا ارتباط دارید و با اجاق کورا عارتون میاد
مامان حنانه زهرا
7 مهر 92 12:45
نازی .چه بهش میاد دخمل باشه .عزیزم.مامانی گل پارساجون ریحانه جون عزیزدل خودم یه دنیا ممنون که پیشم میومدی وتنهام نذاشتی.ببخش دیر شد بیام اما الان م زیاد وقت ندارم .دخلم خیلی بیقرارشده وخیلی گریه میکنه.ازکنارش نمیتونم تکون بخورم چون دیگه منو میشناسه.فک کنم میخواد دندون دربیاره .غذام دیگه درست حسابی نمیخوره.خلاصه حسابی درگیرشم


ای قربون این دخملی ناز بره خاله.
mamanebaran
8 مهر 92 9:31
عزیــــــــــــــــــــــــزم
قربونش برم نیگاش کن چه عروسکی شده عسل خانوم شده این آقا پارسا وای ریحانه جوون خیلی نازه این عکسش
به به چه شعر قشنگـــــــــــی
عالی بود عزیزم


مرسی دوست جونم از اینکه بهمون سر زدی
معصومه
8 مهر 92 13:07
اصلا تو شناختی من کیم؟ من زن عموی بردیاما همون که به بردیا رای دادی واسه مسابقه...... سرسنگسنیت رو احساس میکنم حتی با اینکه این بار اومدی.باشه ممنونم که اومدی
مامان فهيمه
10 مهر 92 17:42
سلام دوست جونم خوب هستيد چه خبرا،اين روزا سرم شلوغه نميرسم بهت سر بزنم،شما هم انگار بيشتر سرت شلوغه پست جديد نزاشتى اميدوارم هر جا هستيد شاد باشيد و سلامت
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 20:17
عزیزم خیلی دوست دارم بیام وباهم حرف بزنیم اما چه کنم که این دخملی وقت واسم نمیذاره
مامان ملینا
23 مهر 92 11:53
این موی تونه به این معنی باشه که مامانی برام یه خواهر بیار