پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

تا بینهایت ...

1392/7/15 8:02
نویسنده : مامان ریحانه
540 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو میخندی...  

                      قلبم هراسون نیست...  

                                                  چشمام نمی ترسند...        
  
                                                                                  

                                                                         دنیای رویاهام... آباده، داغون نیست....    


وقتی تو میخندی...

                       قد می کشه عشقم... تا اوج چشم تو، از این دل پر غم...

                                                                                              چشمام اگه خیسه...


                                                                                              اشکامه، بارون نیست...

وقتی تو میخندی...

                    پر میشه از رویات...   


                                         آغوش سرد من...

                                                                پر می کشه قلبم...

                                                                                          انگار همینجایی...

                   این با تو و تنها...  
                                                                                       دشواره، آسون نیست...          

وقتی تو میخندی...ریحان تو مسته...

                                             دیوانه، دیوانه...

                                                                 این عاشق شیدا...

                                                                                         ریحانــــــــــــه... مجنون نیست...

 وقتی تو میخندی....

 

 

وقتی دوست دارم دنیا تو دستمه


وقتی که دستاتو میگیرم تو دستم

وقتی که میدونی عاشق تو هستم      

 وقتی که با چشمات دلو میلرزونی

دیوونت میشم به همین آسونی

دستاتو میگیرم تو پر از احساسی

من دوست دارم و تو منو میشناسی

وقتی که میخندی واسه تو میمیرم

پیش من میمونی با تو جون میگیرم

من عاشقت شدم میخوام بهت بگم

تو دنیای منی تویی عشق خودم

دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه

میدونی جای تو گوشه ی قلبمه

توی چشمای تو عشق و من میبینم

پای من می مونی من به پات میشینم

من دارم هر لحظه به تو دلم میبازم

بهتریم روزارو من برات میسازم

این یه حس خوبه اینکه با هم هستیم

دست تو تو دستم ما به هم دل بستیم

من با تو فهمیدم زندگی شیرینه

تو تموم حرفات به دلم میشینه

من عاشقت شدم میخوام بهت بگم

تو دنیای منی تویی عشق خودم

دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه

میدونی جای تو گوشه ی قلبمه


 عشقم پارسا تمـــــــــــــــــوم زندگی من و بابایی عسلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصومه
15 مهر 92 19:01
لطفا عکس جدید بذارید.دلمون پارساجونو میخواد خب چیکار کنیم شما میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل از طرف من ببوسش


چشم حتما خانم خانما.
مامان موژان جون
16 مهر 92 14:29
روز کودک پسملی جانم مبارک

وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا


مامان حنانه زهرا
20 مهر 92 12:35
مامان حنانه زهرا
20 مهر 92 12:39
عزیزم اینا براخودت وصورت ماهت اینام برا پارسای عزیزم
مامان فهیمه
23 مهر 92 18:05
سلام عزیزم خوب هستید چه خبرا پارساگلم خوبه انشاللهمن برگشتمواسمون عکسای جدید گل پسرو بزار ببینیم