پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

هدیه آسمانی

1392/3/19 8:29
نویسنده : مامان ریحانه
390 بازدید
اشتراک گذاری

 http://www.icone-gif.com/gif/religion/anges/anjast.gif

داره بارون میاد،خوب که نگاه می کنم،

.

.

.

.

هوا که ابری نیست...

 

niniweblog.com

 

فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن...

آخه یکی ازشون کم شده

چون مهربونترین و قشنگترینشون رو خدا برای من فرستاده.

نازدانه ام پارسا

 http://www.icone-gif.com/gif/personnages/anges/anges003.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منیر
23 اردیبهشت 92 11:41
چه پسمله نازی دارین خدا حفظش کنه



خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 1:18
خدا حفظش کنه ماشااله خیلی نازه.
مامان مهربون آرینا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به آرینا رای بدین .


با کمال میل حتما
مامان درسان
5 تیر 92 8:45
سلام خاله مهربون که گاه گاه به ما سر می زنین و ممنون از این همه لطفتون


خواهش میکنم مامان محبوب نازنین.

شاه نی نی
5 تیر 92 13:14
خدا حفظ کنه این فرشته ی نازتو
نگاری
5 تیر 92 13:35
سلام ما اومدیم
خدا پسری رو همیشه واست نگه داره


قربون لطفت عزیزم.
مامان ملینا
6 تیر 92 8:34
سلام مامان پارسا ممنون که به ما هم سر زدی،پسر نازی داری خدا براتون حفظش کنه و همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید.من لینکتون کردم.


مرسی از لطفتون