پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

سرگرمی وبلاگی ...

1392/3/18 13:34
نویسنده : مامان ریحانه
346 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان حنانه جون از من دعوت کرد تو یه سرگرمی وبلاگی شرکت کنم من هم با کمال میل پذیرفتم .

قانونش هم اینه که سه نفر از دوستامونو دعوت کنیم به این بازی...

 

شروع...

بزرگترین ترس در زندگیت !

 اول مرگنگران ،دوم دوری از خانوادمنگران

2)اگه 24ساعت نامرئی می شدی چی کار میکردی ؟

 میرفتم پیش همسرم ببینم در غیاب من چی کار میکنه متفکر

3)اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین 5الی 12حرف داشته باشه  اون آرزو چیه؟

سفر به آیندهعینک

4)ازمیان اسب،سگ،پلنگ،گربه وعقاب کدوم رو دوست داری؟

عاشق اسبم و از گربه بیزارمخنثی

5)کارتون مورد علاقه کودکیت؟

١) نلقلب

٢)حنا دختری در مزرعهماچ

٣)دو قلوهای افسانه ایهورا

6)درپختن چه غذایی تبحرنداری؟

 کوفته و دلمهخجالت

  7)اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

اول فریادعصبانی،بعد هم سکوت قهر

8)با"مرغ، دریا ،اورانیوم وخسته "یه جمله بساز!

مرغ خسته از اورانیوم به دریا پناه برد.خنده

9)دوبیت شعری که خیلی دوسش داری؟

این قافله ی عمر عجب می گذرد/                  دریاب دمی که با طرب می گذرد/

ساقی غم فردای حریفان چه خوری /                پیش آر پیاله را که شب می گذرد/

10)اگربخواهی باتونل زمان فقط به یک روز از زندگیت درحال،گذشته وآینده سفر کنی اون روز کدومه؟

روز عروسیم افسوس

11)چه رنگی هستی ؟ چرا؟

 سبز، چون رنگ آرامشهسبز

12)اگرقرار باشه یه روز از ایران بری کدوم کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟

 ماداگاسکار میخوام ببینم چه شکلیهمتفکر

13)بهترین اس ام اس در اینباکس گوشیت؟

زندگی حکایت مرد یخ فروشی ست که گفتند فروختی؟گفت:نخریدند، تمام شد.وقت تمام

14)اگرقرارباشه 3تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفرکیا هستن؟

مامانم و خواهرامماچ 

15)اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنید؟

دوست دوران تحصیلم الههقلب

16)اگرقراربود یه کلمه رواز لغت نامه ی زندگیت حذف کنی اون کلمه چی بود؟

دروغ دروغگو

17)اسم دیگه برای وبلاگت؟

 بهونه قشنگ من برای زندگیماچماچماچ

18)خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

 توت فرنگیخوشمزه

19)سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

 ١)زود عصبانی میشمعصبانی

٢)زود کوتاه میامبغل

٣)خیلی پر توقع هستمدل شکسته

  20)کاشکی...

    کاشکی بازم سوال بود تازه داشتم گرم میشدم...چشمک                                                                                                                                                                         

درآخراز سمیرای عزیزمامان گل حنانه زهرا دوست نازنین وبلاگیم  تشکر میکنم که منو دعوت کرد.

 

حالا منم 3 تا ازدوستام رو که تازه با هم لینک شدیم دعوت میکنم به بازی...

1)معصومه جونم(زن عموی گل بردیا جون)

2)مامان محبوب(مامان درسان جون)

3)مامان گل نیلوفر بانو

4)و در آخر دوست خوبم مامان رزا خوشگله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پسته
27 خرداد 92 9:59
من هر وقت حنا و نل میدیدم افسردگی میگرفتم هنوزم وقتی آهنگاشونو از تی وی میشنوم تو دلم هری میریزه



شکر خدا محل کاره مرد خونه من یه جوریه که اصلنم دوس ندارم برم ببینم چه می کنه



جمله سازیتون



شمام مثل من دلمه بلد نیستین؟



من بدترین خاطراتم ماله عقدو دوران عقدو عروسیم بود




مثل اینکه من و شما اصلا با هم تفاهم نداریم مامانی پسته خانم البته به جز قسمت دلمه.


مامان حنانه زهرا
27 خرداد 92 10:25
عالی بود گلم.سرگرمی جذابی
میبخشی دیرشددخملی منیذاره که همش دوست داره کنارش باشم


قربون محبتت و دخملی نازت از طرف من ببوسش.
مامی کیانا
27 خرداد 92 11:36
ماداگاسکار خیلی باحال بود


مرسی
زهرا
7 تیر 92 17:01
عالیه
مامان فهيمه
25 تیر 92 10:38
عزيزم چه عكساى قشنگى،چه گل پسرى ماشالله
منم مثل مامان پسته بدترين روز زندگيم روز عقدم بود كه يه مشت عوضى كه چشم ديدن زندگيمو نداشتن ريختنش به هم و رو اين حساب ديگه عروسيم نگرفتيم
دلمه كه غذاى سختى نيست،املت سخته


آره خوب
شاه نی نی
25 تیر 92 13:01
آخی چه بازیه جالبی بود . منو هم دعوت کن


دعوتی عزیزم زود بیا.
رادین عشق زندگی...
26 تیر 92 22:18
سلام خاله من شما رو لینک کردم خوشحال میشم من هم لینک کنید




خاله جون آدرستونو لطفا برم بذارید آدرس رو یادم رفته شرمنده.رو نوار سایت هم نمیاد.

لیلا
27 تیر 92 10:27
سلام خانومی ممنون که به ما سر زدید . قالب سفارشیه ادرسشو براتون گذاشتم خیلی هم ارزون حساب میکنه http://www.gogoli-temp.blogfa.com/
سحر(آبجی محمد طاها)
27 تیر 92 11:20
مسی که پیش ما اومدیدخوشحال می شم بازم بهمون سر بزنید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 تیر 92 17:18
سلام دوست عزیز ممنونم که سر زدی بازم بهم سر بزن
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 4:23
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
معصومه زن عموی بردیا
31 تیر 92 12:19
عزیزم اول به خاطر آبرویی که خدا توی رفاقت بهم داده که حرفم زمین نیفتاد ممنونم دوم از تو سپاسگزرام واسه رای به بردیا سوم پسر نازتو رو محکم ببوس چهارم ممنونم بابت مسابقه ولی نمیدونم چه جوری شرکت کنم فدات شم و اینکه من چشم گذاشته بودم کدوم یکی از دوستام به فکرمه دعوتم کنه که دیدیم تو از همه مهربونترینی دوستت دارم بوس
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 11:18
خیلی جالب بود