پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

پسری دارم جنسش از بهار ...

1393/9/18 17:30
نویسنده : مامان ریحانه
832 بازدید
اشتراک گذاری

پسری دارم از جنس ماه زیبا و به رنگ مهتاب

 

پسری دارم از جنس گل ... لطیف و زیبا و خوشبو ... هر روز مانند غنچه ای باز

میشود و تمام خانهسرمست از بوی خوشش

 

پسری دارم  مانند صدف، سخت و محکم و قلبش بسان مرواریدی زیبا وگرانبها

 

پسری دارم با  قلبی فرشته گونه مهربان و بی آلایش ساده ، ساده

 

پسری دارم مانند باران میبارد ، گاهی ... اما کوتاه ... مانند ابر بهاری

 

پسری دارم از جنس خورشید گرم و دلچسب ... هر بامداد میدرخشد ... خانه ام نور

 

باران میشود ازتابشش ... گرمایش دلگرمم میکند و عاشق تر

 

پسری دارم آبی آبی مانند دریا زیبا و آسمانی و گاهی خروشان

 

پسری دارم مانند نسیم ... خنک و دل انگیز ... وقتی می وزد لبریز میشوم از حس

غرور ... حسخوش مادر بودن .... گویا با هر بار وزیدنش به من تلنگر میزند و میگوید

 مادرم من هدیه ای از جانب خدایم ... پس شکر گذارش باش

 

پسری دارم بی همتا  

به نام پارسا

 

عاشقانه میپرستمت نازنینم

پسندها (0)

نظرات (0)