پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

روز کودک...

1392/7/16 15:38
نویسنده : مامان ریحانه
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم

این دوست داشتن است


این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد


او درون دل من جای باز کرده است


کودکی بازی گوش


نازنینی با هوش


چشمهای مشکی


پوستی مهتابی


گیسوانی چو شب


بی مهتاب


که نسیم خوش او دلها برده ز کف


آری، آری، آری


دوستش میدارم


قهقه های قشنگش که همه مستانه


حاکی از سر درون خوش اوست


دوستش میدارم


من که خود میدانم


او یقین سهم من است


از بهشت خاکی


<< دردانه ام روز کودک مبارک >>

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامان محمدرضا
17 مهر 92 4:00
پارسا جون روزت مبارک. ریحانه جون عکسای خوشمل از پارسا گلی بذار تا کیف کنیم. واسم ببوسش.
مامان حنانه زهرا
20 مهر 92 12:34
روزت مبارک عزیزدلم پارسای خوشگلم گلم میبخشی دیر شد نتم قطع بود
معصومه
21 مهر 92 11:28
روزت مبارک
مامان فهیمه
23 مهر 92 18:06
عزیزم روزت مبارک پارسا گلم
مریم
24 مهر 92 16:47
عزیزم روزت مبارک واقعا شرمنده ازاینکه دیر تبریک گفتم درگیر مدرسه م هستم ولی خب بازم اومدم پیش تون و غرض ادب کردم