پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

اندر احوالات دردونه

1392/4/24 11:34
نویسنده : مامان ریحانه
394 بازدید
اشتراک گذاری

 دلم میخواد یه کم از شیرین زبونیات بگم مامان :

پسری دارم با طعم عسل که وقتی باهام حرف میزنه دلم میخواد قورتش بدم از بس که شیرینه خوشمزه

 

عسل:مانی بلام تمخو و سیزنی دلس میتنی با سس بدی بخولم ؟(مامان برام تخم مرغ و سیب

زمینی درست میکنی با سس بدی بخورم؟)

مامان:بله مامان جون چرا که نه؟

عسل: مانی بلیم حیاط من آب بازی تنم  شما به من بدی بخولم ؟(مامان بریم حیاط من آب بازی

کنم شما به من بدی بخورم؟)

مامان:به رو چشمام نازنین.

 

عسل:مانی بلام اسوتر میخلی من بلم بازی تنم؟(مامان برام اسکوتر میخری من برم بازی کنم ؟)

مامان:چشم مامانم .

 

هر وقت از دستش ناراحت و عصبی میشم و خودش متوجه میشه میاد میگه مامان با من دوستی؟

من هم جوابش رو نمیدم و دردونه دوباره میگه مامان مده من چی تار تدم ؟ با من دهری ؟(مامان

مگه من چی کار کردم با من قهری؟)

و همین جور شیرین زبونی میکنه و میگه مامان بخند و همین جور منو نگاه میکنه تا من بخندم و همین که

کوچکترین لبخندی تو صورت من نمایون بشه میگه :آشتی آشتی فدا بلیم تو تشتی (آشتی آشتی

فردا بریم تو کشتی)و بعد خودشو میندازه تو بغل منو میگه مامانی ببشید،منو بدل میتونی؟(ببخشید

منو بغل میکنی؟)اون موقع هست که دیگه میخوام بخورمش .

 

اینقدر قشنگ واسه خودت فوتبال بازی میکنی که خدا میدونه آن چنان محکم توپ رو شوت میکنی و با

صدای بلند میگی" تو دوازه ، تو­ دوازه "بعدش هم میای به زور من رو مشغول هر کاری باشم

میکشونی و مجبورم میکنی من هم باهات بازی کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فهيمه
24 تیر 92 12:03
عزيزم چقد شيرين زبونى گل پسر خوشمزه
مامان حنانه زهرا
24 تیر 92 13:28
وای الهی قربونش برم وقتی اینطوری حرف میزنه قورتش نمیدی ایا؟



وای چرا سمیراجون ایشاا... نوبت خودتم میشه یه روز.


سارا مامان محمدرضا
24 تیر 92 14:36
وای چقدر ناز حرف میزنه پارسا جون. من عاشق اینجور حرف زدن بچه هام.
سارا مامان محمدرضا
24 تیر 92 14:37
به ما هم سری بزنید
مامان موژان جون
24 تیر 92 23:04
وای عزیزم در مورد مهد نگو که دلم خونه منو همسری تصمیم گرفتیم دخملی رو ببریمش مهد خیلی ناراحتم از وقتی به دنیا اومده جایی نذاشتمش خیلی حالم گرفته پسملی گلتم ببوس
این عکسایی که درست میکنی از سایتی میگیری


عزیزم ازیه سایت افکت عکسه که توی پیوندهای روزانه ام هست اگه دوست داشتی میتونی استفاده کنی .
مامان موژان جون
24 تیر 92 23:05
فدای شیرین زبونیت خاله جون
الهام مامان علیرضا
25 تیر 92 14:19
خیلی قشنگ بود
هم عکس های پارسا جون
هم هنر زیبای مامانی
هم شیرین زبونی های گل پسر



هم لطف بی اندازه شما دوست خوبم.
لیلا
26 تیر 92 1:06
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان ملیکا جون
26 تیر 92 18:44
پارسا جون خوش زبونی دارید خدا حفظش کنه
سارا مامان محمدرضا
5 مرداد 92 8:31
هر وقت میام حرفای نازتو میخونم خندم میگیره شیرین زبووووووون.
مامي كيانا
3 شهریور 92 12:59
اي جونم دل ما رو بردي با اون شيرين زبونيهات پسر