پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

چند حبه قند...

1392/4/17 11:33
نویسنده : مامان ریحانه
394 بازدید
اشتراک گذاری

 

 " حرفهای قند عسل و مامان بعد از آمدن از مهد در یک روز تابستان "


مامان: سلام پسر قشنگم

قند عسل:سلام خسه نباشین (با شیرین زبونی خاص خودش)

مامان:شما هم خسته نباشی گلکم چه خبر؟

قندعسل:سمالتی(الهی مامان قربونت بره منظور بچم سلامتیه)

مامان:چی کارا کردی امروزخوشگل مامان؟

قند عسل:صبانه خودیم،نداشی تیشیدیم با آبلند،ناهار خودیم،آبیدیم .

مامان:آفرین گل پسرم.

قند عسل:مامانی !

مامان:بله مامان جون!

قند عسل:مامان جون!

مامان:جون دلم

قند عسل:مامانی لفن بلام آب میوه آناناس میخلی ، آب میوه پتلاخ هم میخلی ،انبه هم میخام.

مامان:بله مامان جون حتما .

بعد از خرید آب میوه و بیرون آمدن از مغازه به سمت خانه ...

قند عسل:مامانی بلام بسنی لندالن میخری

مامان:نه مامان جون

                                                                                                                                         قند عسل:چلا؟

مامان:واسه این اینکه دیگه پول ندارم عسلم

قند عسل:مامانی کارت که داری!

این جاست که دیگه میخام بخورمش و دیگه نمیشه کاریش کرد و ناچار به طرف مغازه بستنی فروشی برای خرید بستنی میوه ای رنگارنگ برای گل پسر .

الهی مامان فدات شم اینقدر شیرین زبونی عروسکم دلم ضعف میره برات نانازم.

 

 

 قصد فردا نکنی کودک من!

تو به فردا و به دیروز میندیش دگر!

لحظه را قدر بدان!

من تو را می خواهم که در این لحظه کنارم باشی....

با من از فرداها لحظه ای حرف بزن

آخر ای کودک دلبند گلم

چه کسی می داند؟شاید این فرداها،هرگز از راه نیاید!

لحظه را قدر بدان!

قدر این لحظه سبز،قدر این صبح دل انگیز بهار،

قدر این ظلمت شب،قدر این ماه پراز وهم و گمان!همه را، کودک من،قدر بدان...

من دلم می خواهد،تا که هستم ،با من مهربانتر باشی ،و اگر شد گاهی ،تن تنهایم را،تنگ در آغوش کشی،

به خدا معجزه ها خواهد کرد،یک دل پر احساس ،یک لب پر لبخند و کلامی که در آن،عاطفه ها می بارد...

لحظه را قدر بدان!

یک نوازش می تواند حتی،بشکند فاصله هایی را

که به اندازه فردا دور است،

و به هم وصل کند،دو نگاهی را که،مثل سرما،سرد است،

لحظه را قدر بدان و به فردا و به دیروز دگر فکر نکن،

و به امروز و به این صبح به این لحظه سبز بیندیش فقط...

تا که شاید اورا ،که همه خوبی ها،خصلت مطلق اوست...

لحظه ای پاس بداری و بگویی:

 

" خدایا شکرت "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان فهيمه
10 تیر 92 10:08
عزيز دلم چقد شيرين زبونى پارسا جونم خدا حفظت كنه گل پسر


قربون شما
مامان موژان جون
2 مرداد 92 12:07
الهی عزیزم با اون شیرین زبونی میخلی میخلیفدات عزیزم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
2 مرداد 92 18:50
ماشالا به این پسر باهوش و شیرین زبون
انقدر دوست دارم زودتر محمد پارسای منم زبون باز کنه و مامان بابا بگه
خدا کنه خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه
راستی از اینکه چند وقتیه بهت سر نزدم گلم شرمنده کمی درگیر بودم
بازم ببخش عزیزم


اشکال نداره عزیزم عوضش من میومدم پیشتون.
مامان ملیکا جون
2 مرداد 92 19:17
عزیزم زبونش خوردنیه چقدر...
خدا حفظش کنه


مرسی گلم.
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 11:17
وااااااااااااااااااای
فدای شیرین زبونیات پارسا جونم
واقعا مامان باید شما رو بخوره بس که شیرین زبونی
بستنی نوش جونت عزیز خاله



مرسی خاله جون.
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 11:58
ممنون از لطفت.
البته نفر هفتمه تازه اگه پایین تر نیاد!
مگه شما هم شرکت کرده بودید؟
تو آشنا و فامیل به همه گفته بودم
یه سری از دوستان هم عکس علیرضا رو زدند تو وبشون و تبلیغ کردند.
نمی دونم دقیقا من به همه گفتم ولی نمی دونم ارسال کردند یا نه؟
چند روز دیگه تعداد آرا رو اعلام می کنند.
ممنون میشم اگه شما خودتون شرکت نکردید برای علیرضای من هم بین دوستان و همکاران تبلیغ کنید حتی یک رای هم خیلی ارزش داره.
ایشالا براتون جبران می کنم.


چرا خاله جون پارسا هم شرکت کرده ولی من به علیرضا هم در کنار پارسا چند تا رای دادم ما خیلی دیر شروع کردیم.
مامان بردیا
3 مرداد 92 19:11
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
معصومه زن عموی بردیا
4 مرداد 92 13:11
دوست خوبم بگردم من الهی چه پسر شیرین زبونی داری الهی صدو بیست ساله شه و دوماد شدنشو ببینی الهی آمین به وبلاگ سر بزن ببین چه خبره بردیا بیا
معصومه
4 مرداد 92 23:27
خوشگل خانوم با اون پسمل نازت یه سر به بردیا بزن خبرای خوبی هستا قربونش برم من این پارسا خوشگله رو


برو که همین حالا اومدم.
mamanebaran
5 مرداد 92 8:51
الهیییییییییییییییییییییییییییییی قربون پسر شیرین زبنمون بریم که انقدر ناز با مامانیش صحبت می کنه ، فدای شکل ماهتت بشممممم قنده عسل عزیز دلمممم ممنون که پیشمون اومدین و با نظرای خوشگلتون کلی بهمون انرژی دادین عزیزم من با افتخار لینکتون می کنممممممم
معصومه زن عموی بردیا
5 مرداد 92 13:07
قربونت برم خوشگل من هم مامانی نازه هم نی نی خدا جون دوستتون دارم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 20:12
سلام محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید باتشکر
مریم
22 مرداد 92 19:59
چه پسر خوش زبونی
سارا مامان محمدرضا
23 مرداد 92 5:53
پارسا گلی خیلیییییییییییییییی نازی ماشالله! ای شیرین زبون خاله کاش از نزدیک می دیدمت. مامانی از طرف من پارسا رو یه بوس گنده کن. از کلمه "سمالتی" خیلییییییییییییی خوشم اومد! خیلی دوس دارم محمدرضا هم حرف بزنه و همه رو اشتباه بگه