پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

بفرمایید شیرینی...

1392/5/2 11:30
نویسنده : مامان ریحانه
389 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام چی بگم از شیرین زبونیای نازدونه ام :

نازدونه:مانی منو ایستولان میبلی بلام پیزا بخلی ؟(مامانی من رو رستوران میبری برام پیتزا بخری؟)

مامان:کدوم رستوران مامان جون؟

نازدونه:همون ایستولانه ته استخر توپ داله، سسله داله!  من بلم بازی تنم.(همون رستورانه که استخر توپ داره سرسره داره !من برم بازی کنم.)

نازدونه:مانی بلام باتنت باد میتنی من بتودونمش ؟(مامانی برام بادکنک باد میکنی من بترکونمش؟)

مامان :چشم مامانی.

نازدونه:مامانی تامپیوته میدی من باهاش بازی تنم؟(مامانی کامپیوتر میدی من باهاش بازی کنم ؟)

مامان:نه مامان جون چون خراب میشه !

نازدونه:مانی دل میدم ته ارابش نتم .

مامان:پس فقط چند لحظه ها!باشه مامان جون ؟

نازدونه:باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بردیا
2 مرداد 92 15:06
ماشالا.عسسسسسسسسسسسلی تو خاله جووون
مامان بردیا
2 مرداد 92 15:07
ایشالا برنده بشی گلم


مرسی خاله جون مهربون.
مامان حنانه زهرا
3 مرداد 92 4:48
الهی من قربون اون زبون شیرینت برم
چقد ناز حرف میزنه وااااااااااااااااااااااااااای که ادم دلش میخواد قورتت بده


خاله جون ایشاا... نوبت دخمل خودت هم میشه.
سارا مامان محمدرضا
4 مرداد 92 5:54
وای عسیسم چقدر ناز حرف میزنییییییییییی! جیگر "مانی" گفتنت!
مامان فهيمه
5 مرداد 92 9:31
سلام دوستى گلم،جاى من اين گل پسر خوشمزه رو ببوس،عزيزم با اين شيرين زبونياش،خداحفظش كنه
مامان موژان جون
5 مرداد 92 11:53
ماشالا ماشالا ماشالا ماشالابه این شیرین زبونی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 شهریور 92 15:04
سلام نازنینم خوبی
خوشی دوست خوبم بابت تبریک ازت خیلی ممنونم مـــــــــــــــرسی


خواهش میکنم قابل گل پسری رو نداشت.
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:27
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

به روی چشم حتما.