پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

علایق پارسا تو این روزها

1392/5/6 14:17
نویسنده : مامان ریحانه
558 بازدید
اشتراک گذاری

 علایق پارسا تو این روزها

 

آب میوه :آب آناناس

میوه:گیلاس و انبه

بستنی:میوه ای به قول خودت  بستنی لندالن و قیفی به قول خودت  دیفی.

 

   و حالا اینجا بعد از خوردن بستنی دیفیخوشمزه

 تو رو خدا ژست رو ببین!! کیف میکنی به خداماچ

عینک

 

غذا:عاشق جیگر کباب شده( تباب)

از بین اسباب بازیها:عاشق ماشین صورتی  که با اجازه فرمونش رو کندی و بدون

فرمان هدایتش میکنی و قربونت بره مامان که مثل بابایی ماشین رو دنده عقب

میببری و مثلا تو پارکینگ پارکش میکنی البته به صورت کاملا حرفه ای.

 

 عاشق آب بازی هستی  و هر روز یه نیم ساعتی تو تراس آب بازی میکنی و

ماشین میشوری و هزار تا شیرین کاری دیگه،همین چند روز پیش هوس کردی تو تراس

آب تنی کنی و کلی کیف کرده بودی.

چند تا از عکساش رو  میذارم ببینی.

 

یه تیریپ هم از اخمتمنتظر

قربون اون اخمت برم الهیبغل

اینجا هم بعد از کلی آب تنی خسته شدی و .....

   

و عاشق اینکه بریم تو حیاط و به قول خودت دلا را آب بدیم .و هی با شلند آب رو فیش

فیش کنی.

 

 

از بین وسایل نقاشی :عاشق آبرنگی.

قربونت برم مامانی که موقع خمیر بازی میری واسه خودت یه سینی میاری و زیر

سفره خمیرت پهن میکنی که به قول خودت خونه تسیف نشه ولی چی بگم که با این

همه زحمت بازم بعد از پایان بازی من باید کلی خمیر از رو زمین جمع کنم.

 از بین دوستای مهدت عاشق هستی و صدرا و رادین هستی .

 از بین بچه های فامیل با وجود اینکه با ارشیای خاله کلی دعوا میکنی ولی عاشقش

هستی و بعد از اون هم مطهره.البته زهرای عمه لیلا رو که خیلی دوست داری .

از بین خوراکیها :پاستیل و پاپ کورن.

 پارک که میریم : عاشق  سرسره بازی هستی.

شربت:شربت آبالو یا خات شیر به قول خودت از خواب که بلند میشی  سریع

میگی مامان  شربت دمز میخوام(.با کسره)

ماشین:عاشق تیبای خودمونی و حاضر نیستی با هیچ ماشین دیگه ای عوضش کنی

  وقربونت برم مانی که تیبا  رو از هر ماشین دیگه ای تشخیص میدی و رنگش رو هم

قشنگ میگی سیاه ،سفید،سمه ای و... .

 

عاشق لباس شیرت هستی و وقتی که میپوشیش میگی من شیلم  الان

میخولمت و دنبال من میکنی که مثلا بیای منو بخوری.

 

قربونت بره مامان جون چند روز پیش واسه چکاب دکتر برات آزمایش نوشته بود رفتیم

تا آزمایش رو انجام بدیم  قربونت برم اینقدر خوشگل و آروم نشستی تو بغل بابا و

بدون حتی کوچکترین گریه یا نغ زدنی  آقای دکتر ازت آزمایش گرفت هر چی

میخواستم حواست رو پرت کنم که آمپول رو نبینی نشد که نشد چشم انداخته بودی و

آروم نگاه میکردی من که دلم ریش شد و از بیرون داشتم نگات میکردم.ولی از دیوار

صدا در اومد که از تو اصلا.

بعدش هم با شیرین زبونی  گفتی مانی آقای دکتر واسه چی  آمزایش  درف؟دقت کن

به آزمایش گفتی آمزایش  قربون اون شیرین زبونیت عسلم.

 

گوشه لبت یه جوش کوچولو زده بود و نمیدونم از کجا شنیده بودی که اومدی بهم

گفتی مانی لبم تخبال زده.

 

این هم تخبال بچم

 

تو مهد طاهره جون به همه بچه ها گفته بود چون تابستونه  برن موهاشونو کوتاه کنن 

اون روز همین که اومدم دنبالت گفتی مانی بلیم آلایشدا موهامو توتا تنی؟گفتم :مامان

جون حالا بریم خونه بابا که اومد میگم ببرتت .ولی شما هی اصرار کردی من هم ناچار

به پذیرفتن  رفتیم و شما هم مثل همیشه آروم و خوشگل نشستی و آقای آرایشگر

هم با لذت تمام از نوع نشستن شما موهاتو کوتاه کرد خیلی خوشگل شدی مامان من

که اینقدر کیف کرده بودم و هی قربون صدقت میرفتم  و آقای آرایشگر هم گفت

مامانی حتما رفتید خونه براش اسفند دود کنید بس که ماهه این گل پسر .بعد از

آرایشگاه هر کاری کردم که بری حموم قبول نکردی و گفتی آخه موهام اراب میشه!

 

 

دردونه مامان  قبل از آرایشگاه

و اینجا هم بعد از آرایشگاه

  چند روز پیش قرار بود بریم مهمونی واسه افطار بهت گفتم مامان جون شب میخوایم

بریم مهمونی گفتی :"میمونی خونه تی؟سایت چند میلیم ؟گفتم خونه مامان جون

مهدیار و یگانه واسه افطار شب میریم .مانی شما لوزه ای ؟پس ققان بخون ،نماس

بخون زود بلیم ،باشه ؟

مانی پس تی میلیم خونه مهدیال و یقانه؟

به من هم که میگی مامان حدانه !

 

یه چیز باحال اینکه یهو دیروز اومدی و بهم گفتی مامان ارشیا به مطعله

(مطهره)میگه ددره  و کلی ذوق کردی و خندیدی  یعنی از ارشیا سوتی گرفته

بودی؟ای قربون اون شیرین زبونیت برم عسلکم. دورت بگردم الهی .

 

کارتن مورد علاقه:پلنگ صورتی و عاشق عمو پورنگ

شخصیت کارتنی:عاشق بن تن، هر چیزی که روش عکس بن تن داشته باشه

دوست داری.

 

و این هم چند تا فیگور خاص با سلیقه خودت


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان فهیمه
6 مرداد 92 15:07
دوست گلم پارسا گلی خوشمزه ی شیرین زبون رو به جای من ببوس,خدا حفظش کنه




مرسی دوست عزیزم.


مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 17:24
ای جونم قربونت برم.ریحانه جون منکه عاشقش شدم.اخه یه پسر چقد میتونه شیرین زبونی کنه وچقد ما میتونیم تحمل کنیم که نخوریمش
وای موهاش اراب میشه کلی کیف کردم شیرین کاریاوشیرین زبونیاشو خوندم مامانی
فدات بشم جیگرم
چقدرم شجاعه هرکی دیگه بود پس میفتاد تا ازش آزمایش بگیرن اما قندعسل ما اصلا نترسید
بازم قربونش برم
چشم بد ازش دورباشه الهی مامانی اسفند یادت نره


مرسی سمیرا جونم از این همه محبت دوست جون مهربونم.
مامان پســتـــــــــــه
7 مرداد 92 11:25
سلام

اون وخت اجازه میدین شیرین زبونه خاله رو من قورت بدم؟؟ نه اصن گاز گازیش کنم خداااااااااا

فک کن از ارشیا سوتی گرفته بود

عاشقشم اصن

اجی خصوصیتو چک کن

خوشحالم از اینکه اومدی خواهر جون.
مامان پســتـــــــــــه
7 مرداد 92 11:47
گپ کوش تا بزنیمش
مامان پســتـــــــــــه
7 مرداد 92 12:00
روشنم خواهر
مامان فهيمه
7 مرداد 92 15:43
إ عكساشو ببين،ديروز عكس نداشت چقد سوپرايز شدم از ديدن عكساى جديد گل پسر شيرين زبون موهاش چقد خوشگل شده مباركش باشه حدانه جونم جاى من گل پسرو ببوس
زهرا
7 مرداد 92 18:08
پسرتون خدلی بامزس.......


مرسی زهرا جون.
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 2:54
ریحانه جون عکسای به این نازی چرا زودتر نذاشتی؟هزار هزار ماشالله چه بزرگ شده هااااااااااااااااا من فک میکردم خیلی کوچولوتر باشه منم اپم گلم
مامان فهيمه
9 مرداد 92 9:39
چه عكساى خوشگلى،ماشالله به اين گل پسر قند عسل خصوصى گلم
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 19:31
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 19:32
میگما ریحانه جون این گل پسر شبیه شماس یاباباش؟


والا نمیدونم یه سری میگن شبیه منه یه سری دیگه میگن کپی باباشه .خودمونم نفهمیدیم شبیه کیه بچم البته من و باباش تا حدودی شبیه به هم هستیم.
الهام مامان علیرضا
10 مرداد 92 10:26
سلام ریحانه جون خسته نباشی عزیزم. با این سرعت چطور این همه عکس و آپلود کردی؟ من که این روزها نابود میشم دو تا عکس آپلود بشه! خیلی قشنگ شدهه عکسهای پارسا جون موی فشن خیلی بهش میاد خدا حفظش کنه
مامان موژان جون
10 مرداد 92 12:14
وای این پسره داره اب بازی میکنه وخنک بشه منم هوس اب بازی زده به سرم
سارا مامان محمدرضا
12 مرداد 92 3:40
واییییییییییی خدایا! پارسا جون تو چقدر خوشکل و نازییییییییییییی ماشالله! ریحانه جون چرا تا حالا عکس ازش نذاشته بودی از این سن؟ من فکر مبکردم کوشولوتره! خدایا چقدر موهاتو قشنگ کوتاه کردی. چه بهت میاد. جیگرت برم خاله جون. چقدر ناز حرف میزنی! من خیلی خوشم میاد بچه ها همه چیزو اشتباهی بگن. خیلی نازتر میشن. پارسا جون بزرگ بشی دخترا از بس خوش تیپ و خوشکلی واست میمیرنا!!! مانی واسش اسپند دود کن از طرف منم بوسش کن

مرسی سارا جون خیلی لطف داری خانم.
مامان پسته
12 مرداد 92 13:43
صورتشو ای جانمممممممممم موهاش بلند تر بود که بیشتر بهش می اومد جونم عزیز دله خالششششششش
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 14:09
عزیزم من هر وقت ان میشم نیگا میکنم ببینم هستی یانه اما اکثرا اینجوری میشم خیلی دوست دارم پارساجونویه ماچ گنده گنده بگیر
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 14:12
این عکساشو تازه دیدم چقد ناز شده چه بامزه موهاشوکوتاه کرده قربونش برم من مامانی عکس بیشتر میخوایم یالله


به روی چشم حتما.
مریم
25 مرداد 92 13:50
✿♥✿ محمدپارسا ✿♥✿
6 شهریور 92 15:25
تولد تولد تولدت مبارک همنام جونییی



مامان بردیاl
7 شهریور 92 10:16
عزززززززززززززززیزم.خیلی عکسات قشنگن.خودتم که از شیرینی و خوشگلی چیزی کم نداری.فدات بشم خوشگلکم.موی فشن هم خیییییییلی بهت میاد


ممنون دوست خوبم.
مامان بردیا
7 شهریور 92 10:19
.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_______}
~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~




مامان بردیا
7 شهریور 92 10:32
اینم یه کادو از طرف بردیا جوون به پارسا جوون:http://www.nanazia.ir/studio/results/nanazia.ir-775192-474084.jpg


مرسی عزیزم لطف کردی.
مریم
7 شهریور 92 11:59
سلام
تولد پارسا جون مبارک باشه
ببخشید یه کم با تا خیر شدش ایشالله صد سالع شی با نمک من
راستی من دختر عمه ی بچه ها هستم نه مامانشون
مرسی که به ما سرزدین


ممنون عزیزم از تبریکت .
وای چه بامزه.
مریم
7 شهریور 92 12:01
شیرین زبونه من
به به
چه عکسایه خوکشلی مامانی ازت انداخته
مرسییییییی ریحانه جون


مرسی گلم.
شاه نی نی
16 شهریور 92 13:12
هزار ماشااله از دیدن عکساشسیر نمیشم به خدا . یه بوس آبدار از لپاش.
مریم
16 آبان 92 9:34