پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

مادر

1392/3/13 11:25
نویسنده : مامان ریحانه
393 بازدید
اشتراک گذاری
قطره دریاست اگر با دریاست........

 

غربت چشمان تو شعر سکوتي خسته بود

ساز لبهايت هميشه بوسه اي آهسته بود


خويش را گم كردي و پيدا شدي در نام من

ريختي از هرچه شيرين داشتي در کام من


تلخها، غمها ، تمام رنجها مال تو بود

ناز من _ پرادعا_ از خواستنها مي سرود


باغ مينو را به زير پاي تو کم داده اند

اينهمه از عشق من بر جان تو غم داده اند


بي گمان حوري وشان را اين چنين ايثار نيست

با فداکاريت کس را قدرت پيکار نيست


تا براي مهر تو اندازه اي پيدا کنم

بايد اين دل را ز عشق مادري شيدا كنم


من که روياهاي تو قربانيِ نامم شدند

گريه هايي که بهاي خنده هايم مي شدند


چشمهايي که نخوابيدند و لالايي شدند

ناز دستاني که مرگ شعر تنهايي شدند


با کدامين شعر خود تعريفي از مادر کنم ؟

شاعرم؟ من خويش را بيهوده باور مي کنم !


بي گمان بايد تمام دفترم را پُرکنم

شايد آنگه واژه اي را لايق و در خور کنم !


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان پسته
27 خرداد 92 9:53
سلام تاحالا یکی انقد زود بازدیدشو به جا آورده بود؟ مرسی بهمون سر زدین خدا گل پسرتونو براتون حفظ کنه با اجازه بشینم تک تک پستاتونو بخونم
مامان آرینا مو فرفری
27 خرداد 92 14:33
خیلی زیبا بود
شاه نی نی
28 خرداد 92 14:41
هزار ماشاله به پارساتون خیلی نازه . منم دوست داشتم نی نی ام یه کم توپولی بود اما ضعیفه طفلکم .



ممنون از محبتتون،نگران نباشید پارسای من هم اول خیلی ضعیف بود.


مامان فهيمه
18 تیر 92 10:09
خيلى قشنگ بود،خدا حفظش كنه پارسا جونو