پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

نی نی شکموی من

1392/5/26 11:55
نویسنده : مامان ریحانه
375 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.niniweblog.com/images/festival92/667.jpg

بالاخره تصمیم گرفتم عکس دردونه رو واسه مسابقه بذارم امیدوارم که جزء برنده ها بشه

البته هر چند که خیلی دیر اقدام کردم ولی خوب ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست

آخه قرار بود یه عکس جدید با این موضوع ازش بگیرم (این عکس مربوط به ده ماهگی

پارساست)ولی فرصتش پیش نیومد.

حالا با این تفاسیر هر کدوم از شما دوستای خوبم که هنوز رای ندادید کد667 رو به شماره

20008080200 پیامک بزنید،و ما رو خوشحال کنید.

 

((مامان جون بالاخره مهلت مسابقه در روز جمعه 18 مرداد ماه به اتمام

رسید و نتایج مسابقه رو اعلام کردند با وجود سعی و تلاشی که کردم

ما جزء برنده ها نشدیم ولی خیلی خوشحال بودم و با یه ذوق و شوق

خاصی البته با کمک بابا حمید برات رای جمع میکردم.شما رتبه 95 رو

با   168 رای کسب کردی در همین جا از همه دوستانی که بهت رای

دادند تشکر میکنم و ممنونم از لطف همشون و به نفرات برنده هم

تبریک میگم و برای همشون آرزوی موفقیت در بقیه مراحل زندگیشان

رو دارم.))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حنانه زهرا
26 تیر 92 11:07
ای جونم عسل خاله.حتمارای میدم میگردم دنبال خط
ریحانه جون ای دی داری تو یاهوچت کنیم؟


مرسی دوست عزیزم نه متاسفانه آی دی ندارم.
نگاری
26 تیر 92 14:17
همه نون رو خودت می خوی بخوری خاله؟
مامان حنانه زهرا
27 تیر 92 10:17
سلام عزیزم.نمیدونم برا شما چرا ناخواناس. خودم که باز میکنم مشکلی نداره.رنگ ابیشم واسه بهتر دیده شدنشه.میخوای نور ورنگ وروشنایی کامپیوترو تنظیم کنین ببینین درست میشه یانه؟
مامان فهيمه
27 تیر 92 12:32
اى جانم پس بالاخره پارسا جونمم شركت كرد،اميدوارم موفق بشه،هنوز كلى وقت دارى تو دوست و آشنا و فاميل واسش راى جمع كنى،منم سعى ميكنم اگه كسى واسه ساينا هنوز راى نداده بود كد پارساجونم بدم با هم بهشون راى بدن


قربون دوست جون خودم.
منصوره.الف
28 تیر 92 15:04
سلام دوست عزیز با چند آموزش هنری و آشپزی و ..... بروزم
بابای یسری جان
28 تیر 92 17:36
سلام خوشحالم که پاسا جون رو هم شرکت دادین ، ما از خط های خودمون رای دادیم اما حاضرم همکاری کنیم و برای هم رای جمع کنیم . اگر موافقید لایک کنید . برای پارسای گلم
مامان فهیمه
28 تیر 92 19:41
سلام دوستم من یه رای بهش دادم


مرسی عزیزم.
مامان فهیمه
29 تیر 92 15:37
برای دوست گلم
مامان حنانه زهرا
30 تیر 92 14:24
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا آخه گلم؟ تا حالا کسی غیر شما نگفته ناخوانس
مامان فهيمه
1 مرداد 92 3:51
سلام عزيزم


سلام به روی ماهت عزیزم.
زهرا
1 مرداد 92 14:37
خیلی ممنون از نظرتون......نظر لطفتونه.... پسر بامزه ای دارید ایشالله برنده بشه....
الهام مامان علیرضا
3 مرداد 92 14:19
سلام ریحانه جون
من متاسفانه رای دادم و دیگه نمی تونم رای بدم
و گرنه حتما رای میدادم
عکسش خیلی قشنگ شده.


مرسی عزیزم از لطفت.
سارا مامان محمدرضا
5 مرداد 92 8:29
وای چه نون بزرگییییییییی! ای کلک همشو خودت میخوای بخوری؟ به خاله نمیدی؟ باشه اشکال نداره بخور نوش جونت عزیییزم. حیف که قبلا رای دادم وگرنه حتما بهش رای میدادم. راستی ممنون که همیشه لطف میکنید و به وبلاگ محمدرضا سرمیزنید مااااااااچ آبدار
مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 17:25
اینا برا خودته عزیزم