پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

عیدانه پارسا

1392/5/27 9:48
نویسنده : مامان ریحانه
421 بازدید
اشتراک گذاری

 

 و این هم شاهکار هنرمند مامان :

 

حدس میزنید این عکس کیه که آقا پارسا به تصویر کشیدنمتفکر

بله درست حدس زدید این عکس متعلق به بنده است قشنگه نه؟!چشمک

 عروسک اومد صدام زد و گفت: مانی بیا اینجا بشین میخام عستو بتشم.

گفتم :عکس منو ؟چرا؟

گفت:آخه میخام خوشل بشه.

من هم با افتخار تمام نشستم و منتظر شدم تا بچم هنرنمایی کنه.

یه نگاه به من میکرد و یه نگاه به دفترش دوباره یه نگاه به من و یه نگاه به دفترش و کشیدن رو ادمه

میداد تا اینکه بالاخره کارش تموم شد آورد نشونم داد و گفت :مامان ببین خوشل تشیدم حالا

بشین میخوام یه دل هم بلات بتشم و نمیدونم چی شد که گل تبدیل به درخت شد و این هم

شاهکار دومش.

 

خدایی دیگه نمیدونم اینا رو از کجا یاد گرفته نقاشی به این شیوه رو!مژه

 

 

 

 به نظرتون اینجا کجاستسوال

 

پارسا و دختر عمش که خیلــــــــــــــــی دوستش داره زهرا

اینجا هم که سوار ون شدیم که بریم بالا

و این هم چند تا منظره خیلی زیبا از اونجا

ماچماچماچ

اینجا هم آقا پارسای مامان با باباش رفته وسط آب تا اردکها و لاکپشتها رو از نزدیک ببینه.

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اینجا باغ پرندگان تهرانه. روز عید فطر با خانواده همسری قرار

گذاشتیم تا بریم باغ پرنگان البته آقا پارسا قبلا از طرف مهد کودک رفته بودن ولی ما برای

اولین بار بود که میرفتیم از پارسا کلی تعریف و تمجید اونجا رو البته با اون شیرین زبونیای

خاص خودش شنیده بودیم و آمادگی پیدا کرده بودیم جای همگی خالی خیلی خوب بود و

خیلی خوش گذشت و آقا پارسا هم که دیگه راه بلد و خوب دیگه..... اونجا حسابی بهش

خوش گذشت.

 

 

 و حالا اینجا کجاستسوال

 

روز دوم تعطیلات عیدفطر رو هم تصمیم بر این شد که باز هم خانوادگی بریم فشم یه جای

دنج و عالی جایی بود که برای بچه ها هم خیلی خوب و عالی بود و فضای وسیع برای بازی

کردن داشتن.

جای همگی خالی.....

 

این فیگورات منو کشتهماچ

     ای قربونت برم مامان اینجا توپت رو برداشتی و با بچه ها قهر کردی قهر

 

 

 

پارسا به همراه ارشیا(پسر خاله) و مطهره(نوه خاله خودم)

پارسا در حال بازی با تفنگ آب پاش

اینجا هم که قند عسل بعد از یه روز سراسر شیطونی دیگه خسته شده و خوابیدهبغل

البته با این صورت کثیفنیشخندخنده

 قربونت بره مامان خوب بخوابی گلم.خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان فهيمه
23 مرداد 92 16:46
عزيزم چه عكساى قشنگى،فداى اون خوابيدن قشنگ و معصومت پارساجونمهميشه به گردش و تفريح عزيزم فك كنم مامان گليشو كشيدههركى هست خوش به حالش كه پارسا جونم اينقد قشنگ كشيدتش
سارا مامان محمدرضا
24 مرداد 92 13:44
سلام ریحانه جون. چه عکسای خوشکلی. کجا رفتید؟ راستی تهران هستید؟ اونا عکسای خودته کلک؟ حسابی خوش گذروندینا. پارسای ناز رو ببوس. از حرفاش هم واسمون بنویس. راستی عزیزم فقط یک بار رفتم صفحه های قبل رو هم نگاه کردم. همیشه اول صفحه 1 رو میبینماما میدونی چیه؟ محمد رضا این روزا خیلیییی نا آرومی میکنه. اصلا وقت نمیکنم حتی به وب خودشم درست سر بزنم و اگه توجه کرده باشی عقب هستم. کلی عکسو هنوز نزدم تو وبش. شبا گریه میکنه همش بیداره. الانم با گوشیم کانکت هستم. ببخشید واسه همین وقت نشده بود بیام وبت. love you
مامان حنانه زهرا
24 مرداد 92 20:32
سلام عزیزم منم حسابی دلم تنگ شده ببخش بی خبر رفتم عجله ای شد رفتیم دیدن خونواده شهرستان سر فرصت میام گلم
مریم
25 مرداد 92 13:43
عکسایه خیلی قشنگی بود
ماشالله چه پسرخوش تیپ ی دارین
فک کنم اون پارک ، پارک جمشیدیه باشه
حدس م درسته؟؟؟؟؟؟؟؟


نه عزیزم باغ پرندگانه.
مامان موژان جون
26 مرداد 92 11:09
سلام عزیزم حتما عکس مامانیشو کشید
ای جان ببین چه معصوم خوابیده
خوب بخوابی وخواب خوب ببینی


آره عزیزم عکس منو کشیده
مامان پسته
26 مرداد 92 11:27
ما عکسا رو داشدیم بیا توضیح بده خواهر



شوما که اصفهانی نیسدی نه؟



نگو که اصفهان بودی و منو خبر نکردی ها




به به سلام خواهر جون خودم . نه بابا جون ما رفته بودیم باغ پرندگان تهران بعدش هم شما رو چه به اصفهان خواهر جون

شما مگه شیراز نیستی؟


مامان پسته
26 مرداد 92 12:09
خواهر ما شیرازی هسدیم اصفهان ساکنیم
مامان فهيمه
26 مرداد 92 20:23
مامان فهيمه
27 مرداد 92 11:33
هميشه به تفريح و گردش عزيزم





به نظرم پارسا و دخترعمش شبيه همن،يعنى پارسا به باباش رفته؟
دوستى عكس خودتم بزار ببينيم روى ماهتو




آره عزیزم تقریبا شبیه به باباشه ،البته هر چند من و باباشم یه جورایی شبیه هم هستیم.






مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 15:53
وای خدا این پسر چقد هنرمنه باورم نمیشه اینقد شبیهت کشیده
شمام که خواهر بیشتر ازما خوش گذروندین.منکه با دیدن این منظره ها حسابی هوایی شدم


آره خوب بچم از هنرمندیشه دیگه
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 15:54
ماشالله گل پسری چه خوش عکسه فک کنم به مامانیش نرفته ها
مامي كيانا
29 مرداد 92 13:09
به به چه نقاشي خوشگلي واقعا زيبا كشيدي
باغ پرندگان هم خيلي مناظر زيبايي داشت ايندفعهاومديم تهران حتما ميريم
اگه ميشه آدرسشو برا ميزاريد ممنون ميشم


چشم عزیزم حتما.
الهام مامان علیرضا
19 شهریور 92 15:05
آفرین به آقا پارسای هنرمند منم خیلی دلم میخواد علیرضا رو ببرم باغ پرندگان ولی هنوز فرصت نشده
مامان بردیا
19 شهریور 92 18:25
واقعا عالیه
معصومه
24 شهریور 92 10:05
عزیزم عالیه هنرمند یعنی این
و اینکه به قول دوست عزیزم مامان حنانه زهرا جون فک کنم از خوشگلیت پسره گلت به تو نکشیده
آهان الان عصبانیی؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم یه ضربه از طرف شما به دماغ خودم نثار میکنم عزیزم

اصلا ببخشید بابا


✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
4 مهر 92 13:45
وای خدا ماشالا به پارسای گل
چقدر قشنگ نقاشی کشیده
از طرف من یه ماچ آبدار .... نه نه از ماچ آبدار خوشم نمیاد یه بوس سفت بکن



چشم حتما