پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

برای تو...

1392/3/7 15:24
نویسنده : مامان ریحانه
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

"برای پسرکم مینویسم تا بداند چه احساس شیرینی را با وجودش تجربه کرده ام"

دردونه من...

پارسای کوچولوی من...

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین است، وقتی که به تو نگاه می کنم !

قشنگترین خاطره ساز زندگیم "سلام"

دوستت دارم همین!

این نه قابل محاسبه است، نه قابل شمارش!

حتی نمی توان میزانش را تخمین زد !

بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی....

هست به امتداد زندگی ....

فرشته مهربانم اگر بخواهم یک روز عشقم را برایت در قالب یک جمله بیاورم،تمام جملات عاشقانه جلوی

دیدگان مهربانت زانو خواهد زد.

به من بگو...ارزش مهربانیهایت قدر چند هزار اقیانوس است ؟

چندین هزار، باران بوسه بایستی بر دستانت ببارانم ؟

گل مادر بخند....بخند که شیرینی لبخندت تمام غصه های هستی را ذوب می کند.

دوستت دارم به هزار و یک دلیل،اما مهمترینش این است که یادم می اندازی، روزی هزار بار شاکر خدا

باشم به خاطر بودنت...

 

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند، حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و

خاطرات گذرا شوند با تو....

 

 

نازنینم اگر تو نبودی ...

من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم ،تو هستی و من محکمترین بهانه خلقت شدم !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرامامانه ایلیا جون
20 خرداد 92 15:58



مامان ایلیا خوشگل خیلی خوش اومدید.
✿♥✿مامان و بابای محمدپارسا✿♥✿
17 تیر 92 16:47
ممنون گلم آره خدایی بد جور اسهال شده و پاهاشم بدجور سوخته بعضیا میگن بخاطر دندوناشه ولی دکتر گفت یک ویروس جدیده بازم ممنون که به ما سر زدی
مامان فهيمه
18 تیر 92 10:11
در پناه خداى مهربون در كنار هم شاد باشيد عزيزم
شاه نی نی
18 تیر 92 18:43
وای چه خوشمل شده عکسش
مامان حنانه زهرا
20 تیر 92 12:53
مامانی ،ریحانه جون چرا از خاطرات وشیطنتای پارسا جون نمینویسی؟