پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

امروز روز توست

1392/3/8 15:34
نویسنده : مامان ریحانه
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم ...پسرم ... پارسای من

امروز که خورشید

لبخندش را به زمین هدیه می کند

تو دومین سال زندگیت را بدرقه می کنی ...

و ما به یمن  داشتنت سجده بر آستان دوست می ساییم ...

روز تولدت ... در ثانیه ثانیه های آغاز داشتنت

در دلم ... دانه ای از احساس کاشته ام ...

هر روز دستهای کوچکت ... خورشید وجودت ... زلالی روحت ...

دانه احساسم را

رو به خورشید بالا می برد

و هر روز... دانه احساسم زیر سایه مهربانت قد می کشد...

برای روز تولدت ... یک سبد ستاره چیده ام ...

تکه ای از ماه را ...

یک شاخه نیلوفر را ...

آنقدر مشتاق آمدن این روزها بوده ام که ضربان قلبم آهنگ قدمهایت را دارد.نمیدانم با کدام جمله

"دوستت دارم "را برایت انشاء کنم..

براستی هر روز که میبینمت متولد میشوم ...

هر جا که می جویمت متولد میشوم ...

براستی روز تولدت من هم متولد می شوم ... پسرکم.

 

 

 

Enthusiastic Birthday Graphic

مامان جون وقتی میخواستم تو رو به دنیا بیارم واسه سلامتیت نذر کردم که تا قبل از یک

سالگیت یه سفره حضرت ابوافضل بیندازم من و بابا هم تصمیم گرفتیم این سفره رو بذاریم روز

تولدت ،هم افطاری بدیم و هم سفره و نذرمون رو ادا کنیم و یه جشن مولودی و تولد هم برای

وجود ناز تو داشته باشیم .مراسم رو خونه مامان خدیجه گرفتیم .

 

 

روز یکشنبه 6 شهریور یک ساله شدی تولدت مبارک نازنینم .

 

امروز روز توست ....روز میلادت....

دنیا تبسم کرده است

امروز با یادت ...

امروز بی شک آسمان آبیترین آبی ست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

 

تولدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  گل زیبایم .

سالروز تنفستــــــــــــــ مبارک گلبرگ زیبایم.

 


قشنگترین تصویر عمرم ،عکس نازنینی از نخستین دیدار توست

خوش آهنگ عمرم،یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

 تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ..............................دوستت دارم


تولدت مبارک ، ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی،بسته به تو جون من

این هدیه تولد ،پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من ،چشام زیر پای تو

 

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت میشد،خدا یکی از فرشته هایش را از آسمون کم کرد و

تو رو به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگتر و شیرین تر شه و ما با همه وجودمان ،پاره تن

و عصاره زندگیمان را دوست بداریم و روز تولدت را جشن بگیریم .


عشق مامان تولدتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هزاران هزار بار مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یه کیک خیلی خوش طعم                          با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو                                    یکی از طرف من

الهی که هزار سال                                   همین جشنو بگیریم

به خاطر وجودت                                  به افتخار بودن

 


صدای بهم خوردن بال معصومه فرشته ها میاد ،انگار آمدن تو نزدیک است

(لمســــــــــــــــــــــــــ وجودتــــــــــــــــ)...، بودنت مبارک نازدانه ام.


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست ،و در میان

این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست،میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه

تولدت را شکرمی گویم ....                            

 

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین                 آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

 

 

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرامتر از نسیم ،نگاهش زیباتر ازخورشید،دلش پاکتر از آسمان و قلبش زلالتر از آب و آن تو بودی تنهابهانه قشنگ من برای زندگی

تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.....فرشته زمینی ام.

 

مامان جون تولدت رو همون جوری که گفتم گرفتیم. در کنار سفره حضرت ابوالفضل برات جشن

گرفتم ان شاا...که حضرت ابوالفضل تا آخر عمر پشت و پناهت باشه.شب خیلی خوبی بود برات و

خیلی هم بهت خوش گذشت اون شب با بچه ها خیلی بازی کردی و آنقدر شلوغ کرده بودید که

خدا میدونه.دوست داشتم روز خوبی برات باشه و خیلی هم بهت خوش بگذره که خدا رو شکر

همین طور هم شد.البته خیلی دوست داشتم اولین سال تولدت را قشنگ جشن بگیرم ولی

خوب مامان جون چون ماه رمضون بود نمیشد. قول میدم سالهای بعد برات جبران کنم.


هر تولد بشارتیست به اینکه خداوند هنوز از انسان ناامیده نشده ست .

 

 

پارسای نازنینم ،بوی خوش زندگیم,دوست دارم همه بضاعتم رو توی یه کادوی کوچیک کنم و به تو هدیه کنم،دستم هم که خالی باشه برات سبدی از صداقت و احساس میارم برای لحظه های بود و نبودم.

دوست دارم ازت بپرسم یادت هست که تو روزای نه چندان دور،کنج تنهایی من بود و اوج پرواز

تو،نگاه آروم تو بود و نفس بی قرار من ...یادم هست که تو دعا کردی و من مستجاب شدم،که تو

خوندی و من خونده شدم ...


نازنینم ...

طلوع تو چقدر قشنگه وقتی ساعت قرار تولد تو باشه ،کنارعقربه های خورشید نازنینم دوست

دارم کنار پنجره ای صبر کنی و من همیشه تو رو به نظاره بنشینم و به انتظار دیدن روی ماهت

همه عمرم را صرف کنم .

تولد تو شروع با شکوهیه برای یه دنیا مهربونی

تولد تو شروع همه خوبیهاست 


مامان جون وقتایی که حرف از خستگی میزنم و بد اخلاقم من رو با تمام بی قراریهام ببخش .

به دنیا تبریک میگم برای بودن چون تویی...برای ناله های دردآلودی که حاصلش تو شدی...تولدت

رو با همه ی احساسی که یه مادر نسبت به فرزندش داره با همه ی وجودم تبریک میگم.

و باز هم تولد یک سالگیت مبارک عزیزترینــــــــــــــــــــــــــــــم.

 

و تو چون مصرع شعری زیبا سطر برجسته ای از زندگی من هستی...

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
30 خرداد 92 10:39
تولدت مباااارررررررررررررکــــــــــــــــــ عزیز خالــه مامان ریحانه مرسی به ما سر زدین
الهام مامان علیرضا
4 تیر 92 10:31
تولدت مبارک پارسا جونم
تاخیر خاله رو واسه تبریک ببخش عزیزم



الهام جون تولد پارسا شهریوره من پست تولد رو قبلا نوشته بودم ولی تازه گذاشتمش.
زهرا
7 تیر 92 16:21
تولدت مبارک عزیزم
مامان بردیا
15 تیر 92 21:50
عزیزم تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک.با تاخیر
مامان بردیا
15 تیر 92 21:51
ببخشید نمی دونم چرا لینک نبودید.همین الان لینک شدید.
مامان بردیا
15 تیر 92 21:51
بازم پیشم بیا دوستم


حتما عزیزم.
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 20:31
عزیزدل خاله تولدت مبارک مبارک مبارکاینام از طرف خاله