پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

مهر بی پایان

1392/6/3 18:20
نویسنده : مامان ریحانه
404 بازدید
اشتراک گذاری
مهر بی پایان تـــــــــــــــو ...

می آیی، می بوسی، می روی...


می روی و دل می بری!


می روی، بی آنکه بدانی چه می کنی و چه جا می گذاری در من...


نمی گویی اینطور اهلی ام که می کنی، وقت رفتنت، بزرگ شدنت، من چه کنم؟!


چطـــــــور تاب بیاورم؟


می بوســـی ام پسر؛


هر ساعت و هر روز... دستانم، موهایم، پیشانی ام!


چشــــــــــمانم!


می بوسی ام، از سر عشق...


در آغوشم می کشی، از سر دلدادگی...


و مگر می شود که نپرستید تمــــام آن عاشقانه ها را؟ می شود مؤمن نبود؟ می شود؟!

 

میپرستـــــــــــــــمت عشق من! ای تمـــــــــــــام وجودم!ای هستـــــــــــــــی من!

 

دردانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ام پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 23:37
واقعا زیبا بود ریحانه جون
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 17:32

عزیزم چرا دیگه زیاد آن نمیشی؟هروقت میام نیستی؟


آره عزیزم ببخشید یه چند وقتیه فرصت نمیکنم.
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 17:34
مامانی درسا
6 شهریور 92 1:37
وجود زیبایت وارد به دنـــیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمـــــر تو آغـــاز میشود
تولدت مبارکـــــ

.


مرسی عزیزم از متن زیبات خیلی قشنگه.