پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

تقدیم به همسر مهربانم ...

1392/6/2 13:37
نویسنده : مامان ریحانه
546 بازدید
اشتراک گذاری

  تقدیم به عشقم ، همسرم

 

پنجره را باز میکنم

طلوع را میبینم و غروب غمها را فراموش میکنم

از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم

دلم برایت تنگ شده عزیزم ، این را اعتراف میکنم

به دور دستها نگاه میکنم ،

قلبم تند تند میتپد ، اسمت را زیر لب صدا میکنم

تو عشق منی و من خوشبخترینم

تا لحظه ای که نفس میکشم ،همینم

عاشقی که عشق را باور کرده و

در این زمانه ای که پر از دروغ و نیرنگ است با تو عاشقانه آغاز کرده ،

آغازی که پایانی نخواهد داشت ، زمانی بود که قلبم تنها ، غمها را درونش داشت

غم رفت و جای آن تو را گرفت ، از آن لحظه که آمدی تا حالا ،

چشمانم بهانه ی تو را گرفت

حالا تو هستی و عشق هست و دل عاشق من

تو سرچشمه ی عشقی در قلب من.

پنجره را باز میکنم،

طلوع را میبینم و به هوای تو در آسمان عشق پرواز میکنم.
 

و اکنون با تو و در کنار تو  شاهدبزرگ شدن میوه زندگیمان، ثمره ده سال زندگی

مشترکمان  ،و ده سال عشق بی پایانمان ،پارسای نازنین هستم.


 دوستــــــــــــــــــون دارم عاشقانــــــــــــــــــــــــــه بی بهونـــــــــــــــــــــــــه


(این عکس رو به سفارش دوست خوبم فهیمه مامان ساینای نازم برای چند روز تو وبلاگ قرار میدم.)




به چشمان مهربان  تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

 

تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم 

 

 به پاکی چشمانت قسم که تا ابد...

 

.....دوستت دارم !

 

 

من عشق را با تو تجربه کردم محبت را درقلب تو یافتم و امید     

به زندگی را از تو آموختم عشق من تقدیم به تو که یادت در

فکرم و عشقت در قلبم و عطر تو درمیان لحظه لحظه های زندگی ام

 ماندگار است قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فهيمه
29 مرداد 92 10:49
واى دوست خوشگلم خيلى خوشحال شدم ديدمت
الهى هميشه در كنار هم شاد و سلامت باشيد


مامي كيانا
29 مرداد 92 13:09
ايشالا در كنار هم شاهد روزهاي خوب و خوش باشيد
موفق و پيروز باشيد


مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 14:09
ای جان ریحانه جون قربونت برم چه دوست نازنینی
تواین عکس پارسا بیشتر به باباش رفته ها
الهی همیشه درکنارهم شادباشین عزیزم


ممنون عزیز دلم.
مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 14:09
خیلی دوست دارم
مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 14:10
خیلی خیلی خیلی دوست دارم
مامان موژان
29 مرداد 92 19:27
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم روی ماهتو دیدم هیچی ادمو خوشحال نمیکنه که بیایم تو وبمون فقط دیدن دوستان وبی که چهرهاشونو ببینیم وتو ذهنمون بمونن خیلی خیلی خوشحال شدم دیدمت عزیزم میبوسمت
همیشه در کنار همسری وپسملی خوشحالو سر حال باشی


ممنون از لطفت عزیزم.
مامان پسته
30 مرداد 92 11:29
عزیزممممممممممممم انشااله همیشه خوشبخت باشید

اجی منووووووووووووووو


ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 2:13
ریحانه جوون
عکستون خیلی قشنگه
متنتون هم که حرف نداشت
امیدوارم سالیان سال با خوشبختی گذران عمر کنید و سایه پرمهرتون سر پارسای عزیزم باشه


مرسی عزیزم.
مامان فهيمه
14 آبان 92 16:56
دوستم كجايى من خيلى دلم برات تنگ شده،اومدم عكستو نگا كردم i miss u
مامان بردیا
7 دی 92 17:05
عشقتون جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاودانه
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
28 اسفند 92 23:10
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . سال نو مبارک ...