پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پارسا دردونه مامان

خبر دار شدن از وجود یک فرشته کوچولو در وجودم

1392/4/10 6:10
نویسنده : مامان ریحانه
455 بازدید
اشتراک گذاری

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 روز شنبه 19 دی سال 88 روزی که فهمیدم عزیز دلم را باردارم.از طریق آزمایش خون در

آزمایشگاه صدر.

 

"خدایا شکرت"

 

 

 

 

فرشته کوچکم:

نی نی کوچک من...زیباترین من...

روزی که دانستم تو در من جوانه زدی ...

شادی میان قلب من مثل گلی شکفت

چشمان من یک برق مادرانه زد

تمام روح و تنم به خاطرت آشفت

بهترین هدیه عالم...نی نی کوچکم

تمام سختی های این روزگار با شنیدن صدای گرم تو از یاد میرود

و اشک شوق از چشمان من میریزد

با دیدن قد و بالای چند سانتی ات

ای بهترین من...شیرین ترین من

به خاطرت از تمام بالا و پایینهای روزگار ترس به راه نمیدهم...

یک صدای بلند در دلم میگوید...

(دنیا را چه باک!من یک مادرم)

حالا تمام روز منتظرم

تا یک لبخند کوچک مهمانم کنی

تا که با رقص دست و پای کوچکت

در جایی راحت و آسوده شادم کنی

نه ماه انتظار لحظه لحظه من

در آرزوی بوییدن تو...

یک آغوش سیر...در بر گرفتنت

تا بینهایت بوسیدنت...

یا که در چشمهای تیله ای سیاهت خیره شدن...

غرق زیبایی بی انتهای تو...

ای بهترین من...نی نی کوچکم

با آمدنت شعر مادری در دلم جوشید...

تمام جسم و جان و دلم فدای قامت تو.

 

 

 

 

هديه اي در رحمم دارم به خواسته ي پروردگارم.
خداوندا بهترينها را برايش ميخواهم.
نميدانم او چه حسي دارد كه وجودش درون وجود م جاي گرفته.
كودكم از حست برايم بگو،تو احساس ميكني دنياي رحمي ات بزرگ است؟
دلبندم وقتي بخواهي به اين دنيا پا بگذاري گريه خواهي كرد،ميگري چون فكر ميكني پايان زندگي ات
فرا رسيده،اماگلم دنياي بزرگتر و زيباتري در انتظارت است.
فرزندم تو مي آيي و قدم برروي چشمانم ميگذاري با آمدنت ميخواهم همانند كودكي كودك شوم.
با توبه بازي بپردازم...احساساتم در حال فوران است،به دادم برس...مادر بدجور عاشقت گشته!
من منتظر طنين دلنواز قلبت هستم كه با هر تپش مرا فرياد ميزند .
من و پدرت در اين روزها خوشبخت ترين هستيم،زيرا كه هديه الهي در راه است.
ما سخت منتظر هرم نفسهايت هستيم.
كودكم،اي عشقم برايت دعاي مادرانه دارم،هميشه و هر لحظه برايت بهترينها را خواسته ام و مي
خواهم.
پدرت ميگويد من منتظر لمس دستان كوچكش هستم ،منتظرم تا كودكمانانگشتم را با پنج انگشتش
بگيرد.
كودكم من با تو انس گرفته ام،احساسم به من ميگويد ،مني كه اينگونه عاشق هستم صاحب
فرزندي ميشوم عاشق،عاشق مادر.....

 

 

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد.

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد.

دریای زندگی به آمدن مرواریدی چون تو می نازد.

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو می نگرد.

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود، صدای زیبای تو در لحظه شکفتنت،

عطر حضورت همه زمین را فرا گرفت.

تویی قطره بارانم که گلستان کردی همه وجودم را.

زیباترین هدیه خدا، عاشقانه دوستت می دارم...


قند عسلم :

چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوب تر شد که همه دنیای ما شدی.

 

 این هم چند تا از عکسای اتاق پارسا دردونه


 

 

 

 

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فهیمه
6 تیر 92 2:06
چه اتاق قشنگی چه مامان خوش سلیقه ایبرای گل پسر دردونه


نظر لطفتونه عزیزم.
زهرا
7 تیر 92 14:52
خیلی خوب بود عزیزم